Ut med teaken!

Ja, det finns faktiskt något som jag inte vill ha i teak och det är ytterdörr. I vår ganska mörka och egentligen obefintliga hall är det en fördel med att ha en ljusare dörr. Jag och barnen flydde fältet så montörerna fick jobba ostört. 
 
 
På fältet vi flydde till låg det något vitt och blött. Obehagligt tyckte Mamman, killarna jublade. Konstig avkomma man fått...
 
 
Såhär såg det då ut innan.
 
 
Och efter! Nä, då hade hade jag blivit besviken. Detta är från utsidan innan. 
 
 
Nu är det nästan klart, det saknas en kvartslist och några aluminiumdetaljer. 
 
 
Fodret ska målas så småningom. De är skruvade så de är bara att ta loss och måla i garaget. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Så himla snyggt , nu kan du använda den gamla dörren till att göra ett nytt köksbord, i teak !

Svar: Den ligger redan på blocket, men jag funderar på att göra hyllor av några lister.
Tulan

2014-10-10 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0