Dagen i bilder

Idag drog vi till Skellefteå för lite shopping och lunch på stan, och sen for vi vidare till motorfestivalen. 
 
 
Jag och sonen är lite suddiga men vi var helt på det klara! Det var 23 grader enligt bilens termometer men ändå drog jag på mig strumpbyxor på morgonen. Då var visserligen 18 grader men ändå man tror inte att det är sant. Mycket härligt är det iallafall. 
 
 
Äldsta sonen ville att jag skulle köpa denna så att han kunde följa med mig när jag ska köra moppe. Jag ska påminna honom när han är 14.
 
 
Messerschmitt
 
 
Önskar mig denna i 30-års present! En mustang från -65.
 
 
Jag vill också ha söklampa.
 
 
Dagens höjdpunkt! Provsittning av dragster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0