Fit

Idag har vi varit på Leos, för er som inte har barn så är det ett lekland men extra allt. Hade varit en dröm för mig iallafall när jag var fyra år. Det finns rutschkanor, studsmattor, bollhav, klättergrejor och så vidare.
 
Då lillebror är två år så kan man (bör inte iallafall) släppa dom helt fria, det innebär ju då att man som vuxen också får klättra och åka rutchkana. Ska jag vara helt ärlig så är jag inte helt ovillig att åka just rutchkana. Hoppa studsmatta två månader efter förlossning däremot, det gav mig inte på. 
 
 
Det går vilt till i bollhavet. Jag lade mig också där (lite naivt för att ta det lungt)men när ett huligangäng på 5 barn kom dundrade så föredrog jag att stå på andra sidan nätet. 
 
 
Lunchen var rejäl och helt okej, förutom oliver. Huga, detta avskräde till tallrikspynt! Efter maten böt vi roller, Bebis behövde också lite mat så då fick jag sitta en stund och pappan fick leka. 
 
 
Lite tidning och lite bebis.
 
Nu har jag fått all motion jag behöver för denna månad, synd bara att den snart är slut då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0