Meatloaf

Som köttfärslimpan sjöng: And I would do anything for love, but I won't do that. Han måste ju sjungit om att putsa fönster, det är tveklöst det tråkigaste som finns. Som tur är har jag en välartad ung man i hushållet som ställer upp på det ändå. 
 
 
Själv försöker jag göra nytta på annat håll. Just nu är jag inne i en möbelvårdsperiod och oljar limmar och grejar. Till veckan börjar jag kanske med sovrumsbyrån men det är då det. 
 
 
Tänk vad lite olja kan göra. Möblerna blir som nya trots att de är över 50 år. 

Kommentarer
Postat av: Berglundskan

Precis en sådan hylla har jag!!

Svar: Köpte min på loppis i Norrfjärden för några år sedan. Nu är den i toppskick!
Tulan

2014-09-23 @ 18:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0