Nytt

Med den tilltagande kylan följer ett tilltagande intresse för hemmiljön, då man ser den lite mer. För en gångs skull har jag investerat i nya inredningsdetaljer, alltså fabriksnytt. Jag köper mycket och ofta men inte så ofta nytt. Till makens förtjusning har jag köpt ny el, däremot så slipper han inte modifiera den då den har fel typ av stickpropp. Ett tack till arbetskamraterna är på sin plats då de bidragit till denna genom ett presentkort. 
 
 
Ja ja, snart är den nog uppe. Tanken är att den ska hänga i ett långt fönster.
 
 
Detta grafiska mönster pryder numer mitt kök, gardiner, kökshanduk, servetter och duk. Jag gick direkt på all in, ska det va så ska det va. Allt eller inget!
 
 
Och denna lilla bonbonjär/lockask/karamellskål (kärt barn har många namn) ser gammal ut men är helt ny! I min värld är det något positivt. Direkt till finhyllan med den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0