Rött

Maken säger att han är less. Jag vill bara ha mer! Politik alltså. Ju mer jag ser desto mer vill jag veta och se. Jag var redan från början helt på det klara vad jag skulle rösta på men att få mer kunskap och bli mer säker på sitt val är en ganska skön känsla.
 
Till och med 4-åringen är intresserad och förstår att de där Sverige demokraterna är ena riktiga bovar. Däremot faller hans röst (teoretiskt) på ett annat parti än det jag röstar på. På ett sätt blir jag lite stolt över det ändå, han gör sig en egen uppfattning.  Visst det är på en 4-årings nivå, men ändå. 
 
 
Jag väljer rött, men huvudsaken (med några få undantag...) är att utnyttja sina demokratiska rättigheter och skyldigheter. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Och jag blir jätteglad över att alla mina barn röstar , jag ser fram emot att bli eskorterad till vallokalen av mina barn och barnbarn när jag är 90 +

Svar: Absolut!
Tulan

2014-09-11 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0