Gårdagens shopping

Igår gjorde vi en helt vettig investering, en egen traktor till mig! Valet föll för länge sedan på en BM teddy och nu hittade vi ett bra objekt. 
 
 
Vad jag ska ha den till är ju inte så noga, den är ju så rackarns fin och kul att köra. Planen är att köpa en såmaskin och ta över vissa arbetsmoment som tidigare var tilldelade Ferguson. Maken ställer sig tveksam till det senare men snäll som han är så blir det nog så. En extra eloge till lille maken som stöttar mina galna idéer och hjälper till att göra verklighet av dem.
 
 
Som han brukar säga "en nöjd fru, en nöjd familj".
 
Såhär lycklig blir man av att köra en Teddy, alla borde få prova. För övrigt är dagens outfit mammas gamla gravidklänning från när hon väntade mig, jag är dock helt obefuktad för tillfället.
 
 
Glida runt på muskedundret i solskenet står högt på "sommarens bästa ögonblick- listan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0