Byske marknad

Idag gjorde vi den hittills snabbaste genomgången av Byske marknad. Regnet hotade och det var tyvärr lite glest mellan stånden, så fort var det gjort. Det vanliga inhandlades dock. Nya träskor i gummi, ännu en 60-tals vas och lite för mycket godis från karamellfabriken. 
 
 
Här ertappas jag och sonen med att avika från marknadsområdet och slinka in på karamellfabriken. Den gula väskan kan vara till min nackdel när man ska vara lite diskret. 
 
 
 
Såhär i efterhand så glömde jag kolla efter honung, som om jag inte köpt med mig nog med sött... Jaja jag är nöjd, mer godis åt folket! Nu ska jag vila ner maten och göra plats för lite nyinköpta polkagrisar.

Kommentarer
Postat av: Carina D

Bild på vasen???? Är lite svag för vaser från 60-talet....

Svar: Oj är lite sen med att svara märker jag. Kan fixa det sen, kanske rent ett inlägg om mina alldeles för många vaser.
Tulan

2015-07-26 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0