Härdad

Det påpekas ofta att människor förskönar sina liv i sociala medier. Men mitt liv är inte alltid så enkelt ska ni veta. Jag bor i ett hus med TRE våningar! TRE våningar! Sovrummen högst upp och tvättstugan i källaren. Logistiken är hemsk när man ska byta sängkläder. Har man dessutom tre barn varav ett som inte kan gå så blir logistiken ännu värre. Imorse frös jag och funderade på att starta en brasa men såhär i efterhand så var det bra att det inte blev någon brasa. 
 
 
Många vändor i trappen blir det. 
 
Som tur var så kom maken hem när jag var ungefär halvvägs så han fick dammsuga. Puh! Nu är det då gjort för denna gången. Livet har sina prövningar men det som inte dödar härdar. Sjukt hård och vardagsmotionerad är jag nu. Stackars, stackars mig som har så stort hus... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0