Hej!

Dagens utflyktsmål var Hej, alltså byn hej. Det var aution och befolkningen ökade tillfälligt i den lilla byn i Västerbottens inland. Med tre små barn så blir det lite ofokuserat och jag missade några saker då jag var på toa, rastning av barn, utfodring, hämta nåt i bilen och så vidare. Generellt gick sakerna ganska dyrt, så jag slängde ur mig några bud men de passerade smärtgränsen för vad jag ville betala. 
 
 
 
Vi hade iallafall en liten familjeträff och auktion hör ju sommaren till, så det var bra ändå. Nu ska jag dränka mig i myggmedel och klippa lite gräs. Då knotten frodas som de gör nu så äter de till och med på mig, annars brukar jag klara mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0