Indianmotorcykel

Idag har vi besökt årets upplaga av pdol, främst för att barnen skulle få åka lite karuseller, att äta där hoppade vi över detta år. 
 
 
Killarna var väldigt nöjda och nu längtar 5-åringen till nästa år då han passerar den magiska 120 centimeters gränsen och får åka väldigt många fler och häftigare åkattraktioner. Jag längtar också, då får jag någon att åka med. Jag älskar karuseller! Efter middagen drog vi till Badhusparken och veteranbilsutställningen.
 
 
Denna hamnar på önskelistan. En mustang från -65.
 
Sen kom dagens (konst)igaste.
 
 
 
 
Det fanns hur mycket som helst att titta på, detaljrikedomen var enorm. 
 
 
Själv hade jag byxor för ovanlighetens skull, funkar ändå över förväntan. Såhär i efterhand så var det kanske ett klädval i varmaste laget, men koftan behövdes faktiskt på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0