Lilleputtlandet

Dagens aktivitet var att rasta barnen på lilleputtlandet i Skellefteå. Jag har vaga minnen av när jag själv var där som barn, men jag minns bara att man fick vaska guld och en hel del har nog hänt sedan dess. Av vad man kan läsa på the world wide webb så får de utstå en del kritik för att det är slitet och så vidare, men barnen hade kul och jag tänkte inte heller särskilt mycket på det. 
 
 
Trots att jag från en tidig ålder blev skadad av "Det" när det gäller clowner så var jag inte särskilt rädd. 
 
 
 
Vi var där i kanske 2.5 timmar och vi hann inte alls med allt, men både barn och mamman var lite trötta så det fick räcka för denna gång. Ett stort plus är att allt utom tåget ingår i priset, till och med båtar! Äldste sonen ville dit igen imorgon, men jag tror vi sparar det ett tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0