Rationellt beteende

Igår när jag klippte gräset gick gräsklipparen sönder, helt rationellt tänkte jag döva sorgen med att åka till anteak (en typ kvalitetsloppis/antikaffär). Tyvärr så hade jag inte kollat öppettiderna så när vi kom fram 15.30 hade de stängt. För att döva detta for vi på stan och jag köpte mig en *trumvirvel* Väska! Inte för att jag hade direkt brist men va tusan.
 
 
Gul och fin. Prefekt om man är en argsint tant. Bra swung.
 
 
Ja ni kanske fattar. 
 
 
Sen kan man ju se såhär vän ut också. Visst var det ett väl motiverat köp. Arg tant och vän, då har man ju som täckt in det man vill förmedla.
 
Nu är maken tvångskommenderad till garaget för att titta på gräsklipparen, har sagt att jag är redo att klippa klockan 21. Jaja lite surt är det men det är bara laga, kan inte maken så finns det ju andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0