Sol och bad

Ännu en sommardag idag och temperaturen passerade 20 gradersstäcket (jippie). Vi började dagen med att plocka in de jordgubbar som mognat sen igår, jordgubbarna verkar trivas trots det kalla och regniga vädret. 
 
 
Jag och sonen plockade ungefär lika mycket var så det fanns till och med kvar till pappan när han kom hem från jobbet. 
 
Eftersom sommaren är kort och det mesta regnat bort så tog vi tillfället i akt och drog till playan. 
 
 
 
5-åringen badade och vi andra tittade på. Ju äldre jag blir destå mer badkruka blir jag, minst 25 grader vill jag nog ha och då doppar jag mig ändå inte. Varmt och sol och steka sig är mer min grej, nä jag vet att det inte är så bra för huden men för själen.
 
 
Sen kom molnen... Snabbt som attan packade vi ihop oss och drog hemmåt. Hemma hade det regnat men hunnit sluta när vi kom så timingen var perfekt. Nu har maken semester igen så hela familjen är lediga tillsammans, vi får se vad vi hittar på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0