Se upp i backen!

Två dagar på raken har vi varit och åkt pulka och bob. Igår på eftermiddagen och idag på förmiddagen. Förmiddagen är att föredra då det är bättre med sol vid föräldra tillhållet då. Det var rätt tätt i tillhållet en fin dag som denna, till och med spyflugorna var ute och luftade sig. Förtäringsmässigt gick det åt 9 festisar på 3 personer, grillade 5 korvar och av dessa fick jag 4... Barnen påstod att de inte var hungriga, sen åt de kakor och russin. 
 
 
 
Vi lär somna gott ikväll, även jag... 
 
Däremot så ska jag båda se och rösta i mellon ikväll då Nisse är med och dansar till Jon Henriks bidrag. Har inte sett andra bidrag utan jag snabbspolade fram till det bidraget så jag vet inget om konkurrensen men det ska nog gå bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0