Sista färden

Idag har vi spenderat hela dagen utomhus. Barnen och jag gick ut vid nio och maken som jobbat natt blev väckt vid 11. Är det så fint väder som idag så behöver man kanske inte sova (?). Maken höll väl kanske inte med fullständigt men han gick att skrämma upp iallafall. 
 
Jag har inte blivit hemmablind än, jag tycker att det är jättelyxigt att kunna gå ut på gården och grilla, sola, och leka med barnen på fria, stora ytor. Living the dream! 
 
 
Vi grillade lunch och kokade kaffe på elden. Klart det godaste kaffet!
 
 
Jag jobbade på att få lite mer fräknar, det gick ganska bra faktiskt. Uteradion åkte fram, då vet man att utesäsongen dragit igång på riktigt. Några frön såddes också idag bland annat paprika, gurka, physalis och tomat. 
 
 
Skotern tankades och drog ut på sista färden för i år. Just nu är det ju egentligen högsäsong men vi börjar ha lite dåligt om snö i skogen och så entusiastiska är de inte riktigt, inte än iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0