9 År

Jag och maken har inget datum för när vi blev ett par. Han tyckte initialt att jag var för ung och jag tyckte att han var omogen som tänkte så. Men då gjorde vi ett webbtest (som alltid, mycket pålitligt) som visade att jag var 10 år äldre än honom så då gav han sig. Hur som haver så träffades vi första gången på valdagen 2006, jag googlade lite för att få reda på när det var och kan meddela att det var 17 september. Det innebär att vi nu passerat 9 år.
 
 
Nu är vi ju båda ganska dåliga på klassisk romantik så vi lär ju inte (komma ihåg) fira 17 september nåt annat år heller, men vi är bra på annat. Vi tycker faktiskt om varandra och att umgås med varandra och det har fungerat bra hittills så vi håller oss till det tills vidare. Nu har vi nedräknig till ikväll då maken går på långledigt och vi är lediga allihopa i helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0